Desetivteřinový reklamní spot, který vysílají všechny televize a ve kterém usměvavý lidovec pózuje u loga „Regionální potravina“, je součástí velké kampaně ministerstva zemědělství České Vánoce. Upoutávka na české výrobky má od října do ledna stát podle MF DNES dohromady přes třicet milionů korun.
Politici z koalice však kampaň svého kolegy sledují s nechutí. Mají pocit, že za desítky milionů z kapes daňových poplatníků ministr více než české potraviny propaguje sám sebe. „V reklamě, ve které si zahrál pan ministr Jurečka, jsem neviděl žádné české potraviny. Všiml jsem si jen propagace pana Jurečky,“ říká například Jeroným Tejc, poslanec ČSSD. Ten Jurečku kritizoval na jednání výkonného výboru strany, a dokonce vyzval premiéra Sobotku, aby u svého podřízeného „zjednal nápravu“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: jav
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

19:31 Trump se naštval na Putina: Hezky mluví a pak všechny bombarduje
Americký prezident Donald Trump v neděli prohlásil, že pošle na Ukrajinu rakety protivzdušné obrany …
- 13:13 Pospíšilovi to ujelo. „Vyzradil tajnou taktiku SPOLU“
- 15:00 Ruské ztráty? Analytik nastřílel díry. Vážné
- 8:20 Prasklo to. Válkovi se léto změní v noční můru
- 18:00 „Jedete v dozimetru, bitcoinu, kampeličce“. Jiří Pospíšil neposlouchal rád
- 16:05 Ceny se tu blíží Západu, životní úroveň mnohem méně, rozebírá ekonom