Tři sta milionů ročně prý mizelo z dopravních podniků v Praze na marketing

13.06.2012 16:45 | Zprávy

Server První Zprávy.cz přinesl ve středu informace, které ukazují na marketingové aktivity pražského DPP v době, kdy mu šéfoval Martin Dvořák a právě marketing řídil současný obchodní a marketingový ředitel České televize Jan Svoboda.

Tři sta milionů ročně prý mizelo z dopravních podniků v Praze na marketing
Foto: archiv redakce
Popisek: Jan Svoboda

"Marketingové oddělení DP Prahy bylo za exšéfa Martina Dvořáka takřka zlatým dolem. Ročně zde proteklo až 300 milionů. A to v době, kdy oddělení marketingu a komunikace šéfoval Dvořákův souputník Jan Svoboda, za něhož výdaje na marketing stouply zhruba trojnásobně," uvádí První Zprávy.cz s tím, že čísla má redakce podložená daty interního audity.

Konfrontaci se zatím podle všeho DPP vyhnul. Podle mluvčí této společnosti šlo o složité dotazy, na které bude třeba více času.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: tan

Klimaticky cil

Dobry den. Prisim nerozumim vasemu tvrzeni: Podařilo se nám snížit klimatický cíl, který navrhla Komise. Prosim o uvedeni cisel pred a po odhlasovanim. Podle me k zadnemu snizeni klimatickeho cile nedoslo. V televizi jsem slysel vase vyhadreni, ze kdyz nebudou technologie, tak se lze vratit k jednan...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Důvěryhodný oznamovatel.“ Dostál uvedl rady proti šikaně EU i té od sprosťáků

17:24 „Důvěryhodný oznamovatel.“ Dostál uvedl rady proti šikaně EU i té od sprosťáků

„Za kontrolovače a určovače pravdy se dnes podle Evropské unie může prohlásit kdokoliv včetně pasáčk…