"Marketingové oddělení DP Prahy bylo za exšéfa Martina Dvořáka takřka zlatým dolem. Ročně zde proteklo až 300 milionů. A to v době, kdy oddělení marketingu a komunikace šéfoval Dvořákův souputník Jan Svoboda, za něhož výdaje na marketing stouply zhruba trojnásobně," uvádí První Zprávy.cz s tím, že čísla má redakce podložená daty interního audity.
Konfrontaci se zatím podle všeho DPP vyhnul. Podle mluvčí této společnosti šlo o složité dotazy, na které bude třeba více času.
Jak server dále zmiňuje, Svobodu si Martin Dvořák, tehdejší generální ředitel dopravního podniku, přivedl z TV Prima.
"A dnes ho už zase najdeme v televizi - od prosince 2011 pracuje jako obchodní a marketingový ředitel na Kavčích horách. V době, kdy se staral o reklamu a komunikaci dopravního podniku, se mu zde podařilo "protočit" neuvěřitelné peníze - až 160 milionů ročně."
Celkem tak podle Prvních zpráv.cz za úřadování Jana Svobody utratil dopravní podnik, a to v letech 2007-2010, za marketing více jak půl miliardy korun.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan