Tři sta milionů ročně prý mizelo z dopravních podniků v Praze na marketing

13.06.2012 16:45

Server První Zprávy.cz přinesl ve středu informace, které ukazují na marketingové aktivity pražského DPP v době, kdy mu šéfoval Martin Dvořák a právě marketing řídil současný obchodní a marketingový ředitel České televize Jan Svoboda.

Tři sta milionů ročně prý mizelo z dopravních podniků v Praze na marketing
Foto: archiv redakce
Popisek: Jan Svoboda

"Marketingové oddělení DP Prahy bylo za exšéfa Martina Dvořáka takřka zlatým dolem. Ročně zde proteklo až 300 milionů. A to v době, kdy oddělení marketingu a komunikace šéfoval Dvořákův souputník Jan Svoboda, za něhož výdaje na marketing stouply zhruba trojnásobně," uvádí První Zprávy.cz s tím, že čísla má redakce podložená daty interního audity.

Konfrontaci se zatím podle všeho DPP vyhnul. Podle mluvčí této společnosti šlo o složité dotazy, na které bude třeba více času.

Jak server dále zmiňuje, Svobodu si Martin Dvořák, tehdejší generální ředitel dopravního podniku, přivedl z TV Prima.

"A dnes ho už zase najdeme v televizi - od prosince 2011 pracuje jako obchodní a marketingový ředitel na Kavčích horách. V době, kdy se staral o reklamu a komunikaci dopravního podniku, se mu zde podařilo "protočit" neuvěřitelné peníze - až 160 milionů ročně."

Celkem tak podle Prvních zpráv.cz za úřadování Jana Svobody utratil dopravní podnik, a to v letech 2007-2010, za marketing více jak půl miliardy korun.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tan

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Chalífát, konečné řešení pro Evropany.“ Proč veřejnoprávní TV opět zamlčela? Analytik na nohou

5:00 „Chalífát, konečné řešení pro Evropany.“ Proč veřejnoprávní TV opět zamlčela? Analytik na nohou

TÝDEN V MÉDIÍCH Dokud byl Pavel Tuleja rektorem Slezské univerzity v Opavě, nikoho jeho publikační č…