Tři sta milionů ročně prý mizelo z dopravních podniků v Praze na marketing

13.06.2012 16:45 | Zprávy

Server První Zprávy.cz přinesl ve středu informace, které ukazují na marketingové aktivity pražského DPP v době, kdy mu šéfoval Martin Dvořák a právě marketing řídil současný obchodní a marketingový ředitel České televize Jan Svoboda.

Tři sta milionů ročně prý mizelo z dopravních podniků v Praze na marketing
Foto: archiv redakce
Popisek: Jan Svoboda

"Marketingové oddělení DP Prahy bylo za exšéfa Martina Dvořáka takřka zlatým dolem. Ročně zde proteklo až 300 milionů. A to v době, kdy oddělení marketingu a komunikace šéfoval Dvořákův souputník Jan Svoboda, za něhož výdaje na marketing stouply zhruba trojnásobně," uvádí První Zprávy.cz s tím, že čísla má redakce podložená daty interního audity.

Konfrontaci se zatím podle všeho DPP vyhnul. Podle mluvčí této společnosti šlo o složité dotazy, na které bude třeba více času.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tan

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Neslibujete vzdušné zámky?

- Jak přesně a za jak dlouho chcete zajistit 200 tisíc nových domovů? A přijde vám to dost? - Jaké daně chcete snížit a jak docílit zlevnění? Čeho? Protože drahé je vše! - Jak hodláte zatočit z korupcí? To už jste přeci slibovali - znamená to tedy, že jste tento slib nesplnili? - Jak chcete zajist...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vláda už oficiálně připravuje Česko na chudobu

4:44 Vláda už oficiálně připravuje Česko na chudobu

Česko se snaží zmírnit dopady rozšíření obchodování s emisními povolenkami na domácnosti, které dřív…