Supervizorem volební komunikace prezidentské kampaně Jiřího Drahoše je režisér Tomáš Mašín. Ten přitom odmítal zakázky od politických stran. Nyní je však přesvědčen, že musí Drahošovi pomoc, neboť současný prezident, jak Mašín tvrdí, by neměl v úřadu pokračovat. Drahošovi přinesl nejen klip, ale i strategii, heslo či kreativu. A poradil i s akcelerací na sociálních sítích.
Expremiér Mirek Topolánek má pak ve svém týmu uznávaného marketingového experta Jakuba Horáka, někdejší manažer Vladimíra Franze Jakub Hussar nyní pomáhá diplomatu Pavlu Fischerovi.
„Do procesu kampaně vstupuji výhradně proto, že jsem bytostně přesvědčen o tom, že Pavel Fischer je ideální kandidát,“ uvedl Hussar, jenž zpětně považuje za chybu to, že Franz před pěti lety podpořil Miloše Zemana ve druhém kole. Jak uvedl, bylo to bez jeho vědomí a vnímá to jako politickou sebevraždu.
Původní text ZDE
Jak server Aktuálně.cz dodává, na odborníky z PR spoléhá i Michal Horáček, jenž spolupracuje například s Radkou Hrstkovou z velké PR agentury Ewing PR či Ondřejem Drábkem z agentury BeefBrothers.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef