„Ministerstvo dopravy platí měsíčně 400 tisíc korun za technickou podporu registru vozidel. Služba ale podle úředníků nefunguje. Na dotazy a připomínky nikdo nereaguje. Třeba v Pardubicích poslali za poslední dva měsíce dvacet dotazů, ani na jeden odpověď nedostali,“ upozornil dnes ve svém vysílání Radiožurnál.
Ten objevil, že technickou podporu provozuje společnost ATS Telcom, tedy firma, která stojí za softwarem registru vozidel. ATS Telcom pak provozoval i nonstop informační linku, na níž se často nešlo dovolat. Úředníci tak museli o vyřešení problému žádat opakovaně. Linka přitom vyšla měsíčně skoro na milion.
„Bylo nám sděleno, že se nám ozvou, až konkrétní problém vyřeší. Už se nám neozvali,“ uvedla pro Čro v souvislosti s problémem Kristýna Vojáčková z pardubického magistrátu. Linka podle ní nevyřešila ani jeden z dvaceti požadavků, které jí za poslední dva měsíce poslali.
Dali za to tisíce
Stejnou zkušenost mají i v Praze nebo v Brně. Mluvčí brněnského magistrátu Pavel Žára pak zmínil, že za telefonáty na informační linku zaplatilo město až tisíce korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olb