„Výstavba dopravní infrastruktury se v posledních čtyřech letech téměř neposunula vpřed. Kvalitní silnice a železnice přitom potřebujeme jak pro dojíždění za prací či podnikáním, tak pro svobodné cestování. Kromě řádné přípravy projektů chceme snížit obrovskou administrativní zátěž a eliminovat možnosti nekonečných průtahů. Pro prioritní stavby chceme speciální zákon,“ uvedl předseda ODS Petr Fiala.
Podle poslance KSČM Jiřího Dolejše vyžaduje výstavba infrastruktury zjednodušení legislativy, územního rozhodování a stavebního práva včetně institutu vyvlastňování ve veřejném zájmu. „Prioritou je dokončení dálniční infrastruktury. Dopravní infrastruktura by měla zůstat ve vlastnictví státu. Propad investování státu v poslední době souvisel jak s legislativou a přípravou staveb, tak s nepravidelností čerpání evropských zdrojů,“ sdělil Dolejš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
Předvolební debata mezi zastánci a kritiky vlády se přiostřuje – každý tábor čte volební průzkumy po…
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 11:15 Hrušínský: Kdo nechce Uršulu, hlasoval pro rozvrat EU
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska
- 20:00 Milion chvilek v akci. Korespondenční volba. Tohle chystají na podzim