V současné době má Drahoš po ČR podle Kleindiensta asi 100 billboardů, v lednu jich bude vylepeno 200. Zaměří se například na severní Moravu. Od klasické inzerce v novinách tým upustil. Vyhodnotil si, že nemá takový dopad na voliče jako oslovení letáky. Ty budou voličům distribuovány přímo do schránek. „Pro nás je to nejefektivnější. Aby byl přímý vztah mezi panem profesorem a voličem,“ řekl Kleindienst. Leták proto bude mít formu osobního dopisu.
Drahoš ke dnešnímu dni podle Kleindiensta dostal od sponzorů a dárců 32 milionů korun, za náklady na kampaň zaplatil 20 milionů. Limit výdajů pro první kolo voleb je 40 milionů, pro druhé dalších deset milionů. Vybrané peníze musejí podle Kleindiensta stačit, úvěr si Drahoš brát nebude. „Na druhé kolo počítáme, že vybereme dalších deset milionů, předpokládáme, že se najdou další dárci,“ řekl šéf kampaně.
Kleindienst vede Drahošovu kampaň od počátku, je také v čele servisní organizace Whenever. Shánění sponzorů podle něj bylo společnou prací, kdy na počátku s Drahošem obešli známé a přesvědčili je, že má šanci ve volbách zvítězit. Postupně se přidávali „známí známých“. „Nestalo se, že bychom si do týmu pustili někoho, koho bychom neznali. Stejně je to i s financováním. Jsou to uzavřené okruhy lidí, kteří se vzájemně znají,“ podotkl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab