Za kampaň jsme dali skoro 53 milionů, hlásí TOP 09. Rýpla si do SPOZ

29.12.2013 9:30 | Zprávy

V předčasných volbách počítala TOP 09 s tím, že za volební kampaň utratí padesát milionů korun. Částka byla nakonec navýšena o osm milionů a závěrečný účet ukázal, že strana s Karlem Schwarzenbergem v čele finanční plán dodržela. Připomněla také propagační podporu, která se dostala Miroslavu Kalouskovi ze strany SPOZ.

Za kampaň jsme dali skoro 53 milionů, hlásí TOP 09. Rýpla si do SPOZ
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

„TOP 09 tentokrát oproti minulé kampani výrazně podpořila svou on-line kampaň. Zatímco před třemi lety na ni z volebního rozpočtu poslala 3,2 milionu, tentokrát to bylo 7,3 milionu korun. Z celkové částky také 5 milionů korun započítala jako nepeněžitý dar SPOZ,“ hlásí strana.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Bartošovy dredy, Fialovy brýle a indoktrinace Bruselem. Hoffman o mladých voličích

19:42 Bartošovy dredy, Fialovy brýle a indoktrinace Bruselem. Hoffman o mladých voličích

POHLED IVANA HOFFMANA Budoucnost je pro mnohé oblíbeným volebním heslem a mladí lidé jsou jejím atra…