Možná Vaši pozornost upoutaly zprávy z posledních dní o billboardové kampani, na které byly v cizích jazycích ručně psané vzkazy. Všechny říkají to samé: Češi děkujeme. Dnes jsme odhalili, že jsou například od učitele Hamdana, který se stará o děti ve válkou zničeném Aleppu. Další poděkování psal Thet Mawa z Barmy, kde bojujeme proti násilí na dětech. Všech sedm vzkazů najdete na Cesidekujem.cz (ZDE).
Netradiční začátek děkovací kampaně prostřednictvím tajemných vzkazů jsme zvolili proto, abychom zaujali média a vyvolali diskusi na toto téma. Nejvíc rozruchu vzbudila arabština, která přitom byla jen jedním z mnoha použitých jazyků. Některá média se ale bohužel v honbě za senzací soustředila právě na tento aspekt.
Na závěr chci zdůraznit, že na kampaň nebyly použity žádné peníze od soukromých dárců, jako jste Vy. Třicet billboardů, které tvořily hlavní část kampaně, bylo poskytnuto zdarma. Náklady na tisk plakátů byly hrazeny z projektu Media4Development, jehož cílem je šíření informací o rozvojové a humanitární pomoci. Finance od Media4Development jsme tedy nemohli využít na přímou pomoc, ale jen na mediální kampaň.
Děkuji za Vaši podporu, bez které by práce Člověka v tísni nebyla možná.
S úctou
Tomáš Vyhnálek
ředitel oddělení péče o dárce
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV