Jan Vávra: Povaha předvolební kampaně

10.09.2013 22:48 | Zprávy

Pro nás, jako pro konzumenty politických slibů nejrůznějšího druhu, je bezesporu dobrou zprávou, že letošní předvolební kampaň bude kratší, než bývá v kraji zvykem. Nedostatek času na vymýšlení různých marketingových triků, stejně jako méně peněz na masivní mediální masáž naopak prověří, jak dalece mají naše politické strany rozpracované své programy a nakolik mají jasno, kam chtějí Českou republiku po volbách vést.

Jan Vávra: Povaha předvolební kampaně
Foto: Hans Štembera
Popisek: Volební místnost

Kampaň se zvolna rozjíždí, některé strany představily své volební programy, u jiných vidíme jen obecná hesla, ale zatím jsme se nedočkali ničeho, co by mohlo sloužit k lepší orientaci tápajícího a po naději toužícího voliče.

Přitom letošní sněmovní volby budou jistě v mnohem odlišné od toho, čeho jsme byli dříve svědky. Podle všech průzkumů se k urnám chystá nebývale vysoký počet voličů. Ale stejně vysoké je i procento těch, kteří jsou nerozhodnuti. Kupodivu se politické strany nijak nesnaží tyto odhodlané, podle všeho se situací nespokojené, ale zároveň nerozhodnuté voliče oslovit a přesvědčit je, že právě jejich recept na nápravu neradostné situace je ten pravý.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: rozhlas.cz

Dobrý den.

Mám jeden jediný dotaz, proč nechcete referendum? Bojíte se ho?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Hampl: Rozum a cit

15:26 Petr Hampl: Rozum a cit

Denní glosy Petra Hampla.