V Brně se vedou desítky let vášnivé diskuse o tom, co s brněnským hlavním nádražím. Jsou tři varianty, nechat jej tam, kde je, posunout asi o tři sta metrů jižněji nebo přesunout na úplně nové místo k řece, do míst kudy vede nákladní průtah a kde se nyní nachází nádraží Brno-dolní. Dopravní odborníci prosazují přesun k řece, obyvatelé Brna si údajně přejí posun asi jen o tři sta metrů níž. Nemohu si pomoci, ale já stojím za názorem lidí, kteří dopravě rozumí a ví, co chtějí. Nevím, jaká je kvalifikace třeba uklízečky, aby mohla fundovaně rozhodnout o poloze brněnského hlavního nádraží. Odpověď je jednoduchá – žádná.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Slibujete konsolidaci veřejných financí
Mě zajímá jedno, jak se to dotkne nás občanů? Kde a na čem chcete šetřit? Budete zvyšovat nějaké daně?
Další články z rubriky
12:26 Zdeněk Jemelík: Kdo se ujme Ministerstva spravedlnosti?
Marně hledám jednoslovný překlad a výklad španělského pojmu „machismo“, odvozeného od „macho“= samec…
- 15:49 Jiří Paroubek: Fiala končí, Okamura v čele sněmovny
- 14:09 Pavel Foltán: Válka fialových praporčíků? aneb „Poslední bitva vzplála?“
- 11:24 Jiří Halík: Proč Hayato Okamura měl přispět k „politickému zabití“ svého bratra
- 15:57 Petr Dufek: Stavební rallye pokračuje, narozdíl od té bytové
- 11:34 Zbyněk Fiala: Svoboda projevu je nedotknutelná



