V Brně se vedou desítky let vášnivé diskuse o tom, co s brněnským hlavním nádražím. Jsou tři varianty, nechat jej tam, kde je, posunout asi o tři sta metrů jižněji nebo přesunout na úplně nové místo k řece, do míst kudy vede nákladní průtah a kde se nyní nachází nádraží Brno-dolní. Dopravní odborníci prosazují přesun k řece, obyvatelé Brna si údajně přejí posun asi jen o tři sta metrů níž. Nemohu si pomoci, ale já stojím za názorem lidí, kteří dopravě rozumí a ví, co chtějí. Nevím, jaká je kvalifikace třeba uklízečky, aby mohla fundovaně rozhodnout o poloze brněnského hlavního nádraží. Odpověď je jednoduchá – žádná.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
A co celkové snížení hranice odpovědnosti u mladistvých?
Vzhledem k tomu, čeho se třeba náctiletí kolikrát dopouští, nebylo by na místě, aby se snížila hranice trestně právní odpovědnosti třeba právě na 16? Pak ať i volí.
Další články z rubriky
12:40 Petr Brandtner: Nemilosrdné zrcadlo naší doby aneb My všichni jsme vinni
V těchto dnech, konkrétně v úterý 11.11., se čtenářům představuje nová kniha Aleny Vitáskové, kterou…
- 11:51 Vladimír Ustyanovič: Lidovecké theatrum mundi
- 12:26 Zdeněk Jemelík: Kdo se ujme Ministerstva spravedlnosti?
- 15:49 Jiří Paroubek: Fiala končí, Okamura v čele sněmovny
- 14:09 Pavel Foltán: Válka fialových praporčíků? aneb „Poslední bitva vzplála?“
- 11:24 Jiří Halík: Proč Hayato Okamura měl přispět k „politickému zabití“ svého bratra




