Jan Ziegler: Komunistický radní Vytiska je pohromou jižních Čech

02.04.2014 21:53 | Zprávy

Kdyby se známkovala neschopnost, tak jihočeský krajský radní pro školství Tomeš Vytiska (KSČM) by měl jedničku tři krát podtrženou. Navrhl zřízení nové organizace Krajské školní hospodářství, která má spravovat školní rybářství a polesí, ale vůbec neví, jak bude fungovat, kolikto bude stát a jestli bude vydělávat peníze.

Jan Ziegler: Komunistický radní Vytiska je pohromou jižních Čech
Foto: ksm.cz
Popisek: Tomeš Vytiska

Článek v sobotní jihočeské příloze MF DNES opět dokázal, že soudruh Vytiska je mimo realitu a školství vůbec nerozumí. Není se co divit, vždyť už dříve v rozhovoru pro jihočeské Deníky Bohemia přiznal, že tuto funkci vzal hlavně proto, že na něj zbyla. A podle toho to vypadá. Nedávno přišel s nápadem zřídit Krajské školní hospodářství, které by od krajských středních škol převzalo lesy a rybníky. Nicméně ředitel Střední lesnické školy Bedřicha Schwarzenberga v Písku Jiří Holický uvedl, že model, kdy se škole vezme polesí, se za 150 let historie lesnického školství v českých zemích neosvědčil.

Dokonce i písecký starosta Ondřej Veselý z ČSSD, jehož strana je na krajské úrovni s komunisty v koalici, se do Vytisky tvrdě opřel, že mu to připomíná jednání ve stylu, v hospodě u piva jsme si s kumpány řekli, že to tak bude.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Názory, ParlamentniListy.cz

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jan Campbell: Vzdělání vůdců

15:57 Jan Campbell: Vzdělání vůdců

Na Západě a na Východě se výchovné a vzdělávací filozofie, praktiky a obsahy výrazně liší.