Jak je možné, že nemáme spec. třídy pro talentované žáky a učitele se spec. studiem vš pro tyto žáky, aby je mohli vést maxim. rychle a kvalitně, abychom mohli uspět v technolog.rozvoji a nebýt jen montovnou?
Nebo nám složité vynálezy uskuteční retardovaní jedinci nebo normální a talentovaní žáci ze škol zničených retardovanými žáky postupujícími ve vzdělávání nohem pomaleji?
Neznáme snad britské školství a jejich katastrofální úroveň státních škol?Nevíme, že všichni britští rodiče shánějí možnost vzdělávat své děti na soukromých školách, neb chtějí, aby jejich děti uměly číst, psát a počítat, což mnozí maturanti britských st. škol neumějí?
Necháme si státy s mnohem horší úrovní školství státního "radit" co máme dělat?
Vždyť nám jiné evropské země (ale i USA) závidí naše školství a hlavně školství hendikepovaných.
JDE O ZLÝ ČIN neboli ZLOČIN proti národu učitele národů J.A.Komenského.
Paní ministryně vyzýváme Vás , abyste zastavila páchání ZLOČINU na národu.Nemáte kolem sebe odborníky a chcete zavést naprostý nesmysl do českého školství.
Je důležité investovat do talentovaných žáků, do přípravy učitelů pro třídy talentovaných žáků, které budou
mít 3-5 žáků na každé škole zš,sš,vš, spec. vybavení, běžně k dispozici nejmodernější komunikační technologie a přístup na specializ. pracoviště biotechnologická, informační, chemicko....atd.
Je důležité zvyšovat úroveň vzdělávání na zš,sš a vš a ne je devastovat, což probíhá po minim.15 let.Zde je nutné investovat. Musíme investovat do zvýšení platů vynikajících učitelů, neb jinak je mít nebudeme, odejdou mimo školství. Musíme investovat do zkvalitnění výuky cizích jazyků, aby naši mladí lidé uměli studovat v angličtině a ještě dalším svět. jazyce,...
Vážená paní ministryně školství zaslali jsme Vám výzvu 5.října(mezin.den učitelů), abyste zastavila devastaci školství a tato byla zveřejněna také v Parlamentních listech. Dodnes jsme neobdrželi Vaši odpověď.
Jana Václavíková - jednatelka spolku Zdravější Morava
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV