Jiří Baťa: Němci nalezli v kabině MH 17 třicetimilimetrové otvory. Z rakety země-vzduch to nebylo

11.08.2014 20:30

Německý expert Peter Haisenko právě zveřejnil tyto poznatky o katastrofě MH17 Obrázky fragmentů kokpitu poskytují šokující obraz. Jsou na nich vstupní a výstupní otvory od kulek. To není spekulace, ale analýza jasných faktů.

Jiří Baťa: Němci nalezli v kabině MH 17 třicetimilimetrové otvory. Z rakety země-vzduch to nebylo
Foto: tan
Popisek: Trosky malajského letadla na Ukrajině

Zkoumaný kokpit přináší jasný důkaz. Okraje díry po kulkách jsou ohnuty dovnitř a mají kulatý tvar. Výstupní otvory 30mm ráže jsou méně pravidelně tvarované a jsou potrhané směrem ven.  Dále je vidět, že výstupní otvory jsou roztřepené s dvojitým hliníkovým povrchem a ohnuté směrem ven. To znamená, že štěpiny ukazují na vstřel z vnější strany. Nýty byly také ohnuty směrem ven.Tak lze dospět pouze k jedinému závěru: Letoun nebyl zasažen raketou. Poškození letadla je výhradně v interiéru kokpitu. Kokpit MH 017 byl zasažen ze dvou stran, jak vstupní tak výstupní otvory jsou na stejné straně !
Rusko vydalo data ze záznamu radaru, která ukazují, že Ukrajinský SU 25 byl blízko MH 017. To odpovídá údajům od španělského pracovníka řízení letového provozu, že dva ukrajinské stíhací letouny byly v přímém kontaktu s MH 017. Připomeňme, že SU 25:. je vybaven 30mm kanónem Typ GSch-302 / AO-17A, s kotouči s 250 explodujícími náboji v pásech.

Nejsou to přesvědčivé argumenty?

Článek,  publikovaný v deníku „Nové Německo“ vojenským odborníkem plukovníkem ve výslužbě Berndem Beidermanem, nabízí stejně pádné důvody, proč letadlo nemohlo být sestřeleno raketou země-vzduch: Kdyby bylo letadlo zasaženo zvenčí raketou, začalo by okamžitě hořet. Vedla by k tomu obrovská teplota vyvolaná třením, které generují střepiny pronikající trupem. Jedna střepina má stejnou kinetickou energii jako čtyřicetitunové auto jedoucí šedesátikilometrovou rychlostí.

"V případě malajského Boeingu, došlo k roztroušeným požárům až po dopadu na zem, když horké úlomky z letadla přišly do styku s hořícími materiály."
Biedermann zná sovětskou a ruskou vojenskou techniku protivzdušné obrany, vedl jako důstojník jednotky ve východním Německu a učil na vojenské akademii v oboru protiletadlových raketových vojsk.

Na webu se začínají objevovat články o tom, že Angela Merkelová je znechucena z neustálé americké propagandy, která má prospět americkým plánům v oblasti energetiky a tak ve světle těchto článků můžeme uvažovat o záměru vytvoření alternativního bloku k tomu americkému. Už se prý něco rýsuje!

Ať je to jak chce, tyto úvahy zřejmě dávají smysl. Američané sice tvrdí, že mají rovněž důkazy, ale nechtějí je zveřejnit, protože prý jsou v režimu utajení. Že by měli stejné poznatky, jak B. Biedermann a jiné experti? Mají obavy, že by je hanba fackovala? To by bylo dost málo, oni by v případě prokázání poznatků výše uvedených, zasloužili nakopat do zádele! Americké Ministerstvo zahraničí ve věci sestřelení letadla velkoryse (spíše však z opatrnosti) změnilo terminologii z "ruského zvěrstva"  na "tragickou nehodu". Výše uvedené názory naznačují, že MH 17 sestřelilo ukrajinské letectvo. Je nepravděpodobné, že to bude jinak!

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Názory, ParlamentniListy.cz

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

Sexuální násilí

Jak se v praxi bude dokazovat, jestli byl k souloži udělen souhlas či nikoliv? Nemám nic proti tomu, že jste změnili zákon, ale k čemu to v praxi bude? Co když jedna si budou strany v tom, zda byl udělen souhlas či nikoliv protiřečit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Weigl: O nás se bohužel rozhoduje v Bruselu. Mysleme na to u červnových voleb

11:34 Jiří Weigl: O nás se bohužel rozhoduje v Bruselu. Mysleme na to u červnových voleb

Denní glosa Jiřího Weigla