Jiří Pálka: Humanitární otrokářství - 3. část

21.08.2017 10:36 | Zprávy

Skutečné evropské hodnoty stojící na základech helénské a křesťanské tradice jsou násilně nahrazovány multikulturalismem. Jak se Evropané vypořádají s islámem? Nemůže se stát , že většina Evropanů bude utlačována islámskou menšinou? Jak v tomto klání může obstát Česká republika. Má šanci ? Mají naše děti zájem o zachování národní identity, nebo se chtějí stát světobčany bez tradic a kořenů?

Jiří Pálka: Humanitární otrokářství - 3. část
Foto: Hans Štembera
Popisek: Muslimové

5.Islám a Evropa

Pokud přijmeme za svou ideologickou konstrukci multikulturalismus a budeme vytvářet společnost Jinakosti, pak víme, že my Češi jsme schopní tolerovat jiné praktiky a jiný způsob života. Tedy i ten muslimský.

1) Ale budou příchozí muslimové, pokud jich bude velké množství, schopní a ochotní tolerovat a respektovat naší bezbožnost a naší evropskou jinakost?

2) Vyjdeme-li z toho, že multikulturalismus je chybný projet, a budeme požadovat, aby se muslimové zařadili (integrovali nebo asimilovali) do naší společnosti, budou toho schopní a ochotní?

Na obě otázky nám dává odpověď náboženství islámu

5.1. Náboženství islámu

Islám je monoteistické náboženství. Zakladatelem islámu byl na začátku 7. století arabský obchodník Mohamed, kterého muslimové považují za proroka, kterému Bůh zjevil Korán. Ten spolu se sunnou – tedy Mohamedovými slovy a činy (příběhy ze života proroka) tvoří základy islámu. Muslimové se dělí na dvě velké skupiny: sunnity (75 až 90 %) a šíity (10-15 %). Islám je ucelené, uzavřené náboženství ukotvené v raném středověku. Protože se za celou historii nezměnil, vyznává pravidla, právo a morálku středověku. Nezná reformisty jako byli v křesťanství Calvin, Luther nebo Hus. Oproti jiným teologiím je to systém řešící nejenom náboženství, ale i praktickou stránku každodenního života - tedy právo, zvyky, etiku a morálku. Islámské právo je jednou pro vždy dané Bohem a nikdo ho nesmí měnit. Muslim tedy musí i v zemích s místním právem žít podle svých „božských zákonů“. To je základní problém muslimů jako migrantů přicházejících do jiných zemí s právem odvozeným od vládního systému. Vždy se budou snažit vynucovat svoje „boží zákonodárství“, které považují za lepší a vyspělejší.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Hampl: Proč si lidé pořizují děti?

14:41 Petr Hampl: Proč si lidé pořizují děti?

Druhý pohled Petra Hampla