Pro stát v této chvíli existují dvě varianty záchrany ruského domácího periodického tisku: buď mu poskytnout přímou finanční podporu, anebo mu povolit větší výdělek, který by pocházel z reklamy. Nu a protože ruský stát peníze na podobnou podporu nemá anebo mít nechce, bude třeba jít onou druhou cestou.
Jak soudí již zmiňovaný náměstek Volin, je třeba reklamní trh liberalizovat, právě i pokud jde o alkohol – v tomto případě nejen v tištěných médiích, ale i v televizích. Tento představitel ruského ministerstva spojů k tomu hned dodává, že zákaz tohoto druhu reklamy byl „populistický“, protože tato reklama se týkala převážně dražšího a drahého alkoholu, jehož konzumenti většinou nemají problém s nemírným požíváním ohnivých vod všeho druhu.
Mnohem ohroženější jsou prý ti ruští občané, kteří pijí nekvalitní samohonku, denaturovaný líh či dokonce čisticí prostředky, obsahující alkohol – a ti se reklamou na skotskou či francouzské koňaky rozhodně inspirovat nebudou, protože na něco takového jednoduše nemají.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz