Mluvčí úřadu pro dohled nad politikou Jiří V. Šmejdil to na otázku Komárkových novin zdůvodnil takto: „Ano“ vyřečené při svatbách často ve velké společnosti a vždy v pozitivním až oslavném duchu je jednoznačnou propagací politické strany, které ostatní subjekty politické soutěže nemohou konkurovat. Proto od devadesáti miliónů, které smí Ano utratit za kampaň, odečteme všechny náklady na svatby od voleb 2013, protože Ano vede permanentní kampaň. Podle předběžných výpočtů nejen už nesmí utratit ani korunu, ale bude muset řádově jednotlivé miliardy doplácet.“
Na otázku Komárkových novin, co si o tom myslí, Babiš odpověděl: „To si děláte prdel, pán redaktor?“ a zavěsil.
Martin Stropnický to bere mnohem vážněji: „Bohužel, úřad pro dohled nad politikou započítal do nákladů na kampaň i reprízu Kriminálky Anděl, kde hraju hlavní roli. Obávám se, že to bylo s nejmenovanou televizí domluveno.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV