Michael Rada: Když se nemluví do prázdna aneb Konference k věci

21.10.2016 9:49

V loňském roce jsem, ještě na serveru iDNES, zmiňoval neuvěřitelnou sílu prvního ročníku logistické konference LOGISTICS RIDE, kterou se rozhodla na přání klientů, organizovat LOGISTICKÁ AKADEMIE spolu s KOMOROU LOGISTICKÝCH AUDITORŮ.

Michael Rada: Když se nemluví do prázdna aneb Konference k věci
Foto: Archiv Michaela Rady
Popisek: Michael Rada

Jak jsem po publikování zjistil, bylo to téma, které mnoho čtenářů zaujalo, jen mi vyčítali, že jsem o konferenci nenapsal před jejím konání, že by sami rádi přijeli.

Nebylo to možné ze dvou důvodů. Prvním byl fakt, že jsem nevěděl, jak bude tato jiná konference vypadat a zda-li bude mít skutečně takový průběh, jaký dlouho a pečlivě dopředu plánovali její pořadatelé. Druhým pak to, že jsem neměl s touto novou konferencí žádné zkušenosti.

Ne že bych byl konferencemi nepolíbený, to vůbec ne, každý rok, minimálně 10-15 let zpátky jsem se každoročně účastnil 2-5 konferencí ročně. Specializoval jsem se na konference dotýkající se logistiky, později i životního prostředí a ve finále i politiky.

Po zjištění, že ty první jsou čím dál více REKLAMNÍMI AKCEMI pořád stejných hráčů a mluvčích, kde jsem se nedozvěděl mnoho nového, ty druhé že jsou promluvami o zásluhách, bez výsledků a ty třetí jen blábolením s chlebíčkem, polevil jsem, a proto jsem byl ostražitý.

LOGISTICKOU AKADEMII však znám a vím, že lidé, kteří ji tvoří, hovoří stejným jazykem, jakým hovořím já, tedy jazykem efektivity, a proto jsem se nejen prvního ročníku účastnil, ale i přijal možnost ji zahájit příspěvkem na téma čistá mobilita.

Jak jsem zmiňoval v úvodu, konference LOGISTICS RIDE 2015 mne převálcovala svou silou a profesionalitou všech, ano všech mluvčích a skutečností, že jsem nenašel jediné prázdné místo. Jak vypadal začátek programu celé konference můžete vidět na obrázku níže.

I proto mne navýsost potěšila žádost organizátora, zda-li bych neuvedl nějakou „divnou přednáškou“ i letošní, již druhý ročník a to je něco, co jsem nemohl odmítnout.

V tento okamžik mám tedy tu čest, pozvat ty ze čtenářů, na druhý ročník nejlepší logistické konference pořádané v České Republice. LOGISTICS RIDE 2016 se koná ve dnech 2-3.11.2016 v Ostravě a pro zajímavost srovnání, jak vypadá začátek programu druhého ročníku.

Důvod proč se účastnit a uhradit vstupné zmíněný výše bych rád doplnil o jednu drobnost. Kromě smršti informací o logistice v praxi dostanete i možnost promluvit si tváří v tvář s autorem tohoto blogu a s člověkem, který se rozhodl VYBUDOVAT SVĚT BEZ ODPADU A PLÝTVÁNÍ.

Já se na naše setkání těším a věřím, že bude dost místa pro všechny, které konference, v níž nejde o REKLAMU a PR, ale sdílení informací z profesní praxe nejen logistiků, zaujme a odnesou si mnohem více, než do ní vložili.

P.S. ještě maličkost. LOGISTICS RIDE má u každého příspěvku dostatek času na dotazy z publika. I to je velký rozdíl oproti všem ostatním, o těch politických nemluvě

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zbyněk Fiala: Benzinová auta ochromila nadvýroba

13:57 Zbyněk Fiala: Benzinová auta ochromila nadvýroba

Čínský automobilový průmysl narazil na odbytovou bariéru spalovacích motorů. V největších čínských m…