Je to jednoduché a stačí na to prsty obou rukou. Termín dokončení rekonstrukce D1, vypsaný pro čtyři úseky a zahájený v roce 2013 měl být dokončen v říjnu 2014. V původním výběrovém řízení byl požadavek na práce 24 hodin denně, v průběhu výběrového řízení byl požadavek zrušen. Tím logicky vznikl hned na začátku termínový problém. Dále nebyly práce zahájeny v březnu 2013, ale až v květnu 2013, čímž vznikly další dva měsíce skluzu. A dál je to jako na tobogánu, časové skluzy pokračují na všech úsecích:
Úsek 5 mezi Šternovem a Psářemi (41. až 49. km) - práce byly zahájeny až v červenci 2013, takže skluz vznikl již na začátku, z harmonogramu byly vypuštěny mosty v trase dálnice, plánované již v roce 2013, v prvním roce a na začátku roku 2014 již bylo zřejmé, že se práce nestihnou v termínu říjen 2014
Úsek 9 mezi Loktem a Hořicemi (66. až 75. km) - práce byly zahájeny až v květnu 2013, skluz již na začátku, z harmonogramu byly vypuštěny mosty v trase dálnice, plánované již v roce 2013, v prvním roce a na začátku roku 2014 již bylo zřejmé, že se práce nestihnou v termínu říjen 2014

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz