Stropnický byl náměstkem primátorky hl. m. pro (dosud tolik zanedbanou) oblast rozvoje územního plánu, kde se i nadále zasazoval v "boji" s developerskými společnostmi (iniciativa Tady není developerovo) za čisté město pro lidi.
Jedním z posledních počinů, ke kterým velkou měrou přispěl s iniciativou Magistrála = Nová pražská třída je proměna magistrály v bulvár, dále podpora zachování jedinečného kubistického Libeňského most, obrana demolice celého nádraží Bubny pro novou výstavbu, vytvoření příměstského parku, zvýhodnění městské veřejné dopravy pro omezení městského automobilismu, a mnoho dalšího.
Mimo jiné vystupuje samozřejmě proti prolomení těžebních limitů, ničení krajiny, pro sociální bydlení, společenskou iniciativu, trvale udržitelný rozvoj, solidaritu s válečnými uprchlíky atd.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Doprava v Praze
Souhlasím s vámi, že doprava pod vedením Pirátů v Praze jen kolabuje, a i mě vadí, že se pořád řeší jen cyklisti a všude se staví pro cyklisty. Ať jedete autem nebo chcete jít i pěšky, všude se vše přizpůsobuje jen a jen cyklistům. Můj dotaz ale zní, co byste udělali pro lepší dopravu v Praze vy? A ...
Další články z rubriky

14:32 Jiří Paroubek: Můžeme se těšit na manipulaci průzkumů veřejného mínění?
Předseda Ústavního soudu Baxa sdělil, že Ústavní soud odmítá všechny stížnosti na tzv. kvazikoalice.…
- 11:45 Vladimír Ustyanovič: Kdo se neustále veřejně obává provokací, je většinou provokatér
- 15:49 Jan Fiala: Unie, Friedman a svobodný svět
- 11:35 Dominik Rusinko: Zapomeňte na euro. Nejdříve v roce 2034
- 16:57 Petr Hampl: Co je důležité vědět o Orbánově ekonomickém modelu
- 11:34 Jan Campbell: Co potřebuje Stačilo!