Hlavním důvodem byl propad výroby dopravních prostředků, který už dříve naznačila slabá čísla z tuzemských automobilek. Tato část průmyslu totiž stále bojovala s nedostatkem dovážených komponent a byla nucena omezovat výrobu na sklad. Podobně tomu bylo navíc i v dalším měsíci, takže ani říjnové výsledků průmyslu nebudou nijak povzbudivé.
Ačkoliv to byl právě průmysl, který po první vlně ihned naskočil a už jej nezastavila ani druhá a třetí vlna nákazy, nyní je drží při zemi přetrvávající problémy v dodavatelských řetězcích. Produkce automobilového průmyslu je aktuálně 31 % pod průměrem roku 2019 a vzhledem k ke své váze s sebou táhne i výsledky celého průmyslu dolů, který je nyní 5 % pod úrovní posledního předkovidového roku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

12:17 Jan Campbell: BRICS, výsledky a výzvy
Předpokládám, že většina čtenářů ví, že BRICS je akronym pro označení uskupení původně čtyř zemí, Br…