Situace je však u jednotlivých typů služeb extrémně rozdílná. Na jedné straně tu vidíme expandující kurýrní služby, jejichž expanze jde ruku v ruce s rozvojem internetových obchodů nebo snaze zákazníků sociálně se distancovat, na straně druhé stojí až tragické výkony cestovních kanceláří a agentur, které i v srpnu přežívaly s extrémním 85% výpadkem tržeb. Jen o něco málo zle je na tom i letecká doprava (meziročně -73,4 %) nebo odvětví ubytování (-44 %). Zatímco hotely zůstávaly celkově silně nevytížené, do restaurací se zákazníci dál rychle vraceli. Jen v srpnu se jejich tržby zvýšily o 9 % (meziměsíčně) a jejich meziroční „ztráta“ tržeb poklesla už jen na 14 %.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV