Před druhým kolem volby se způsob, jakým sledované platformy informují o prezidentských volbách, změnil. „Ve chvíli, kdy bylo jasné, že do druhého kola postupují Miloš Zeman a Jiří Drahoš, platformy, které sledujeme, začaly o volební kampani informovat vyhroceněji. Zatímco počet textů informujících o volební kampani neutrálně poklesl, množství textů vyjadřujících se pozitivně či negativně o některém z kandidátů se zvýšilo. Miloš Zeman je zmiňován pozitivně častěji než před prvním kolem, Jiří Drahoš je naopak častěji kritizován,“ říká hlavní koordinátor projektu Jonáš Syrovátka z Pražského institutu bezpečnostních studií.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV