Vážený pane Schwarzenbergu,
jestliže byl Váš dopis ze dne 1. října t.r. míněn jako omluva za nepravdivá slova, tak ji samozřejmě přijímám. Taková omluva svědčí o Vašich osobních kvalitách, které nesporně vysoce převyšují řadu ostatních politiků, prezentujících své kladné lidské vlastnosti pouze slovy.
Ve svém dopise jsem se Vám snažil vysvětlit, proč jsme se v rámci Svazu provozovatelů venkovní reklamy rozhodli k tak zoufalému kroku, jakou je konfrontační kampaň s primátorem Hudečkem. Obávám se, že v tomto základním bodě si stále nerozumíme. Nejde o to připravit Vaši stranu o volební preference. Jde pouze o snahu odložit zjevně nedokonalé, uspěchané a neférové nařízení Rady hl. města Prahy a řádně je dopracovat. Samozřejmě nás trápí především ustanovení, které paušálně omezuje reklamu i na zcela nekonfliktních místech a ve svém důsledku toto nekompromisní úřední nařízení znamená v podstatě ekonomickou likvidaci řady společností. Rozhodně nejsme proti nastavení a prosazení rozumných stavebních pravidel v metropoli. Také nám na její podobě záleží a jsme s její kvalitou i ekonomicky spjati.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz