Údajně je připravena novela katastrálního zákona, která umožní, aby přes prostředníka, „bílého koně“, přišla k majetku třetí osoba, která již majetek nabude „v dobré víře“ a nebude muset nic vracet a vlastník bude mít značně omezeno právo se dovědět, že je mu majetek kraden dříve, než bude ukraden a jedině zdlouhavou soudní cestou se bude svého vlastnictví domáhat, pokud se vůbec domůže.
Takové zákony a novely mohou schvalovat jen a pouze zloději k obrazu svému, kteří si připravují pro zlodějny a podvody „zákonnou normu“. Špatný zákon o církevních restitucích bude tedy podporován zřejmě dalšími novelami a úpravami, o kterých se nedovíme, protože budou schváleny s nějakým dalším balíčkem zákonů.
Schválení zákona o církevních restitucích, který bude mít tak ohromný celospolečenský, ale i majetkový dopad na občany a stát, kdy tak velké rozhodnutí bude záviset pouze na jednom či dvou poslancích, jež pravděpodobně budou nějak za svůj hlas „odměněn“ nebo kdy bude „101“ zastrašena možným spojením schválení zákona o církevních restitucích třeba se schválením rozpočtu a s důvěrou vlády, kterou nemusí přežít – lze brát i jako formu nátlaku nebo dokonce vydírání poslanců vládou. Poslanci již nehlasují dávno podle svého vědomí a svědomí či vůle voličů, ale podle vůle strany, což lze brát minimálně i jako porušení poslaneckého slibu. To je důvodem, aby se zvýšil tlak všech hnutí, spolků i opozičních stran, odborů, ale i občanů, aby tento zákon neprošel. Ne s touto partičkou, říkající si „vláda“, které nedůvěřuje cca 90% občanů a 80% si nepřeje, aby tento zákon byl schválen, včetně většiny věřících. Vládní parta dostatečně prokázala, že ji nejde o prosperitu a budoucnost státu a občanů, ale pouze a jen o vlastní zisky, zisky pro své rodinné příslušníky a kamarádíčky, bez ohledu, zda jde o špinavé či čisté peníze a stejně důkladně prokázala, že je vládou neodpovědných a zkorumpovaných jedinců, která bude od válu, až skutečné potíže a následky schválení církevních restitucí dopadnou na stát a občany.
Jaký je vlastně rozdíl mezi vyvlastňováním v 50.letech a uzákoněnými zlodějnami dneška? Jen jeden a podstatný – majetek zůstal doma a posloužil státu i občanům Československa. Nespravedlnost jedna se nahradí nespravedlností jinou a sloužit bude církevním papalášům a různým vekslákům s majetky a rozsáhlá česká území bude vlastnit Vatikán, jež nemá tu nejlepší a čistou pověst nebo další zloději, kteří si prostřednictvím církevních restitucí přijdou k majetkům i penězům a budou moci nejen bohatnout, ale i snáze vydírat jak vládu, tak občany. Josef II. i T.G.Masaryk, věřící katolík, věděl, že přílišná moc i majetky nepatří do rukou církve, že víra a církev není totéž, protože majetek, peníze a moc, nakonec a bohužel, rozhodují o státu i občanech.. Zejména římsko- katolická církev rozhodovala a rozhoduje absolutistickou i totalitní mocí a stavěla se nad občanskou společnost, vládu i panovníky přes víru, kterou mnoha lidem dokonce sebrala. Shodila původní božstva a svátky, nahradila je vlastními. Čemu se lidé dříve klaněli a co uctívali, neboť si byli vědomi toho, že člověk je plně závislý na přírodě a jejích darech i rozmarech, bylo nahrazeno imaginárním Bohem, mluvící k lidem skrz církev, která si mohla tímto zcela zajistit poslušnost a pokud tomu nebylo učiněno dobrovolně, zcela nekřesťansky si to vynutila násilím, vraždami a válkami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vasevec.cz