Štěpán Křeček: Apple je nejcennější značkou na světě

17.10.2019 16:58 | Zprávy

„Odhadnout hodnotu nejcennějších značek na světě je komplikované, protože nejsou na prodej. Ve skutečnosti tak nelze přesně zjistit, kolik stojí peněz. Z tohoto důvodu se různé žebříčky nejcennějších značek výrazně odlišují,“ říká hlavní ekonom BHS Štěpán Křeček.

Štěpán Křeček: Apple je nejcennější značkou na světě
Foto: BH Securities
Popisek: Ing. Štěpán Křeček, MBA, hlavní ekonom BH Securities

„Na území Spojených států vznikla řada silných technologických společností, které hrají významnou roli v americké ekonomice. Hospodářství Evropské unie se více spoléhá na automobilový průmysl. Společnosti jako Apple, Google, Amazon či Microsoft nám však chybí,“ říká hlavní ekonom BHS Štěpán Křeček.

Podle žebříčku společnosti Interbrand je Apple nejcennější značkou na světě. Její hodnota je odhadována na 234,2 miliardy dolarů. K podobnému závěru dospěl i časopis Forbes, který koncem května odhadl hodnotu Applu na 205,5 miliardy dolarů. Značka nakousnutého jablka si udržuje velký náskok před dalšími konkurenty povětšinou z technologického sektoru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Rakušan

Dobrý den, pane Mašku, všimla jsem si, že dost útočíte na Rakušana. Vadí vám jen on sám nebo máte problém se stranou jako s celkem? A je podle vás STAN horší než třeba ODS?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pavel Foltán: Hrad už hraje hazard vabank?

10:11 Pavel Foltán: Hrad už hraje hazard vabank?

Hned po sněmovních volbách (tedy už v prvním týdnu letos v říjnu) jsem predikoval v jednom článku na…