Štěpán Křeček: Apple je nejcennější značkou na světě

17.10.2019 16:58 | Zprávy

„Odhadnout hodnotu nejcennějších značek na světě je komplikované, protože nejsou na prodej. Ve skutečnosti tak nelze přesně zjistit, kolik stojí peněz. Z tohoto důvodu se různé žebříčky nejcennějších značek výrazně odlišují,“ říká hlavní ekonom BHS Štěpán Křeček.

Štěpán Křeček: Apple je nejcennější značkou na světě
Foto: BH Securities
Popisek: Ing. Štěpán Křeček, MBA, hlavní ekonom BH Securities

„Na území Spojených států vznikla řada silných technologických společností, které hrají významnou roli v americké ekonomice. Hospodářství Evropské unie se více spoléhá na automobilový průmysl. Společnosti jako Apple, Google, Amazon či Microsoft nám však chybí,“ říká hlavní ekonom BHS Štěpán Křeček.

Podle žebříčku společnosti Interbrand je Apple nejcennější značkou na světě. Její hodnota je odhadována na 234,2 miliardy dolarů. K podobnému závěru dospěl i časopis Forbes, který koncem května odhadl hodnotu Applu na 205,5 miliardy dolarů. Značka nakousnutého jablka si udržuje velký náskok před dalšími konkurenty povětšinou z technologického sektoru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Elektro automobily

Že jsou předražené se shodneme. Ale co s tím? To, že to jako politik budete jen říkat je podle mě žalostně málo.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Václav Kovalčík: O (ne)dostupnosti bydlení v našem státě

9:16 Václav Kovalčík: O (ne)dostupnosti bydlení v našem státě

Jest mnoho domů a bytů ještě ve vlastnictví občanů. Pak žije další podstatná část občanů v nájmu, ne…