Koncem loňského roku firma reportovala solidní výsledky s meziročním čtyřprocentním růstem srovnatelných tržeb a zvýšila celoroční výhled zisku za rok 2018 na 2,6 až 2,8 procenta. Společnost oznámila i výměnu šéfa značky Victoria’s Secret a rovněž snížila dividendu na polovinu. Ušetřené finanční prostředky hodlá využít na rychlejší splácení dluhu, který činí asi 5,5 miliardy dolarů, a také na zintenzivnění investic do perspektivního online kanálu.
Divize Victoria’s Secret zaznamenala pokles srovnatelných tržeb o 6 procent, a to zejména kvůli slabému výkonu přidružených značek Lingerie a Pink. Zisková marže Victoria’s Secret výrazně klesla vzhledem k nutnosti nabízet promoční aktivity za účelem vyšších tržeb. To však poklesu tržeb nezabránilo, což v kombinaci s klesajícími maržemi není záviděníhodná situace. Firma přesto předpokládá, že bude reportovat zisk na akcii za 4. kvartál 2018 poblíž horního intervalu předchozího odhadu, což činí 1,9 až 2,1 dolaru na akcii.
V nejčerstvější zprávě o tržbách za leden 2019 firma oznámila, že srovnatelné čisté výnosy poklesly za lednové období meziročně o 1 procento, analytici přitom čekali pokles až o 3 procenta. V kvartálu, který skončil 2. února, firma překonala loňské srovnatelné tržby dokonce o 3 procenta. Horší je to se ziskem, protože zlepšení ziskové marže v segmentu Bath & Body Works nepřekonalo zhoršení marže v segmentu Victoria’s Secret.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV