Vladimír Pelc: Braňme veřejnou službu médií!

10.06.2018 14:20 | Zprávy

Do Senátu dorazila petice s názvem „Braňme média veřejné služby!“ (tisk č. 283). Petici podepsalo 16 365 osob. Co v ní petenti tvrdí?

Vladimír Pelc: Braňme veřejnou službu médií!
Foto: pixabay.com
Popisek: Média - ilustrační foto

V textu petice se mj. dočteme:

Vadí nám stupňující se útoky některých našich ústavních činitelů a jejich příznivců na novináře v České republice.

Mě vadí stupňující se útoky většiny novinářů na některé naše ústavní činitele a jejich příznivce. Vadí mi zejména intelektuální primitivismus mnoha novinářů, kteří vulgárně a lživě útočí kupř. na prezidenta Miloše Zemana – mám pocit, alespoň podle informací mainstreamu, že M. Zeman může za všechno od černého kašle, přes výbuch sopky na Havaji po otravu Skripalových novičokem. Vadí mi, že se k tomuto primitivnímu honu přidávají někteří zákonodárci, např. předseda Senátu Milan Štěch (u takových osob, jako je např. pí poslankyně Miroslava Němcová, a jí podobní, takové útoky samozřejmě chápu – nesmířili se s prohrou).

Jsme znechuceni z představ, že média veřejné služby mají sloužit k upevňování jejich moci (těch ústavních činitelů).

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Jiří Vosecký byl položen dotaz

Jak jste spokojen s vyšetřováním bitcoinové kauzy?

A je pravda, že jste jako senátoři chtěli po nové ministryni dokumenty jako je soudní rozhodnutí, e-maily úředníků a zápisy ze schůzek a komunikaci s advokátem Tomáše Jiřikovského, a že vám je nedodala? Jak na vás nejen samotná kauza, ale hlavně celé vyšetřování působí? Já moc nevěřím tomu, že se d...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jan Campbell: Vzdělání vůdců

15:57 Jan Campbell: Vzdělání vůdců

Na Západě a na Východě se výchovné a vzdělávací filozofie, praktiky a obsahy výrazně liší.