Stále více světových firem se přidává k bojkotu sociální sítě Facebook, některé do bojkotu zahrnují všechny sociální sítě, a nechtějí u nich inzerovat, protože málo dohlížejí na škodlivý obsah. Facebook dokonce prohlásil, že zvažuje zakázat reklamy před prezidentskými volbami v Americe úplně. Blíží se změny na sociálních sítích v tom, jak je známe dnes? Bylo by správným krokem reklamy před volbami vůbec nezobrazovat?
Obávám se, že nastupuje další totalita a my, dříve narození, cítíme, že to, co se děje teď, se bohužel začíná projevovat jako takzvaná normalizace v sedmdesátých letech, a to, co dělal Sovětský svaz. Cenzuroval informace a satelitní země, které na ně byly napojené. Teď to bohužel vidíme ještě v daleko větší míře, která se projevuje v celé Evropské unii i ve Spojených státech. Jde o trend, který lidé, kteří zažili tu normalizaci, vidí naprosto stejně a bohužel ještě daleko hůře.
Je pravda, že Facebook dokáže volby ovlivňovat, ukázaly se problémy v minulosti včetně prodeje dat uživatelů. Měl by tedy i přes tyto problémy zůstat přístupný všem názorům? A je tomu tak nyní, když se mažou a blokují účty?
Facebook se stal nástrojem globalistů, kteří potřebují ovlivňovat volby, a v případě, že názory nekorespondují s jejich názory, příspěvky blokuje. Už tedy nejsme v režimu svobody slova, ale bohužel jde pouze o schválené názory, které mohou být publikovány. A potom jsou ty druhé názory, které nemohou být publikovány. A právě to považuji za strašnou chybu, která se děje.
Dá se to nějakým způsobem změnit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zuzana Koulová