Kde vidíte, pane senátore, nejslabší místa Městské části Prahy 9?
Za nejslabší místo považuji v současné době dopravu. Praha 9 trpí především stále odkládanou stavbou dálničního obchvatu. Praha 9 se tak stává tranzitním územím se stále větším nárůstem dopravy. Za další slabé místo považuji nedostatek parkovacích míst pro vlastní občany. Další nutný krok vidím ve zvýšení počtů policistů a strážníků v ulicích. Máme sice vybudovány kamerové systémy, ale strážník v ulici dává lidem větší pocit bezpečí. Jeden z dalších zásadních problémů nese název „výstavba“. Na Devítce máme mnoho ploch po bývalých areálech průmyslových podniků. Některé z nich se již podařilo úspěšně revitalizovat, ale mnoho jiných zůstává stále v neutěšeném stavu. Současná doba ekonomické stagnace, kterou si prožívá nejen Česká republika, způsobila, že se investoři příliš nehrnou do nových velkých projektů. Problematika výstavby v mém obvodu má však i druhou stranu. Místo, aby investoři stavěli v místech bývalých areálů, snaží se využít stávající infrastruktury a ještě více zahušťovat již tak dosti zastavěné plochy, což je pro občany nepřijatelné.
V dané městské části je ve velké míře zastoupeno procento národnostní menšiny. Považujete to za pozitivum, nebo spíše negativum celkového obrazu Prahy 9?
Abych řekl pravdu, rozdělování lidí do nějakých menšin je doménou spíše levice nebo těch, co se na jejich úkor snaží přiživit z veřejných rozpočtů. Já takto lidi nedělím a myslím si, že by se tak ani lidé dělit neměli. Lidé se dají dělit například na slušné a na ty druhé. Slušných lidí je obvodu Prahy 9 drtivá převaha.
Myslíte si, že Praha 9 patří mezi ty bezpečnější městské části, která úspěšně plní svůj program v rámci Prevence kriminality?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lívia Ševčíková