Pojďme to vzít popořadě. Říkáte, že silvestrovské události vycházejí z rozdílného pojetí sexu, můžete to vysvětlit?
Tyto násilnosti vycházejí nejen z rozdílného vnímání sexu, ale spíše z rozdílného přístupu k ženám. Ženy v islámské kultuře mají zcela jiné postavení a práva, než na jaké jsme zvyklí v Evropě. Muži mají jednoznačně dominantní postavení, ke kterému jsou už od nejútlejšího věku vychováváni, a to se samozřejmě odráží v jejich vztazích i v přístupu k sexu. Láska v našem smyslu a sex jsou mnohdy v tomto světě spíše oddělené než doplňující se hodnoty. V mnohých oblastech islámského světa jsou sňatky předem dohodnuté, od nevěsty se očekává, že je panna, a není neobvyklé, když k prvnímu sexu v manželství dochází mezi velmi mladou dívkou a mužem, kteří se vlastně příliš neznají. Sexuální výchova v těchto kulturách je také často velmi opomíjena a i to se pak odráží v chování mladých mužů.
Navíc pokud bychom se bavili konkrétně o silvestrovských násilnostech, je třeba do objektivního posouzení celé věci zahrnout i to, že do Evropy přišlo velké množství mladých, silných zdravých mužů, mužů v plné sexuální síle bez žen. Dala se tak přece očekávat vlna sexuálního napětí, která se bohužel může odrážet též v násilí, hrubostech a nepatřičném chování vůči ženám či jejich eventuálním ochráncům. Když to všechno sečteme, nárůst kriminality je jen vyústěním přílišné politické korektnosti evropských politiků a podceněním rizik spojených s masivním přílivem migrantů se zcela odlišnými tradicemi, náboženstvím, kulturou, hodnotami i očekáváními.
Pojďme se dotknout toho násilí, které jste zmínila. Jak se ukázalo z pozdějších zpráv, sexuální obtěžování a násilí o silvestrovské noci zdaleka nebylo premiérou a evropské ženy se s ním ze strany přistěhovalců nesetkaly poprvé. Proč k němu dochází, dá se tento jev vysvětlit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: .