Kupříkladu je navrhováno zamezit vjezd na Husovu ulici, kde je pěší zóna. Naneštěstí zde projíždí mnoho občanů, kteří si zde zkracují cestu městem. Opatření by šlo vyřešit výsuvnými sloupky na začátku ulice. Technické řešení musí být takové, aby byl umožněn vjezd vozidlům Integrovaného záchranného systému, městské policie, zásobování, Kulturních zařízení města Jičína a podobně. Na realizaci opatření je nutné vypracovat projekt a RM města uložila architektovi města předložit konkrétní řešení – na základě příkladu jiných měst.
Doprava v Palackého („Panské“) ulici je příliš intenzivní a je třeba alespoň zamezit rychlému projíždění vozidel kvůli hluku a bezpečnosti. RM uložila odboru dopravy, aby ulice byla opatřena vodorovným značením a maximální povolená rychlost zde byla 20 km/h. Architekt města také navrhuje provést participaci s veřejností na celkové řešení dopravy v lokalitě – jedná se o veřejnou diskusi, obdobně jako v případě Odpočinkové zóny Cidlina či lesoparku Čeřovka. RM návrh podpořila, konkrétní termín setkání s veřejností bude ještě stanoven.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV