Adam (KSČM): Jak se ničí národní bohatství

18.12.2013 6:27 | Zprávy

Komentář Vojtěcha Adama, poslance PS PČR za KSČM, k aktuálnímu prodeji akcií ČSA.

Adam (KSČM): Jak se ničí národní bohatství
Foto: kscm.cz
Popisek: Logo KSČM

Média jsou plná dohadů stran předpokládané budoucí koalice, všude se v nich vrší a proplétají banální bulvární témata a „závažné“ politické zprávy. Za oponou toho všeho mediálního cvrkotu se ztrácí ty ojedinělé zprávy, které mají ke skutečné (politické) realitě mnohem blíže.

V neděli 15. 12. vyšla v médiích zpráva, že po letošním odprodeji 44,6 % akcií Českých aerolinií jihokorejské společnosti Korean Air odkoupí tato společnost dalších 34 % akcií ČSA. Následně odprodá tuto třetinu akcií jinému dopravci, české firmě Travel service.

Pointou je cena. Korejské aerolinky koupí nadvakrát celkem od ČSA 78,6 % akcií za přibližně 121,3 miliónů Kč.

Jaká je tohle cena? Opravdu mají české aerolinky dnes tuto cenu? Posoudil někdo, jakou skutečnou hodnotu v sobě značka ČSA nese, jaká tradice za ní stojí? Že je to součást historie našeho samostatného státu, ať už se jmenoval Československo nebo Česká republika?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Vojtěch Adam - profil

Mgr. Nina Nováková byl položen dotaz

V čem jste pomohli rodinám?

V programu tvrdíte, že je stát přátelský k rodičům. Můžete mi sdělit, v čem přesně? Podle mě jste pro rodiny s dětmi neudělali nic dobrého. Max. jste nepatrně zvýšili rodičovskou, ale ani tu jste nezvýšili všem, kdo na ní mají nárok.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nerudová (STAN): Naděje je v mladých. A mladí chtějí zemi bez Babiše, komunistů a extrémistů

14:12 Nerudová (STAN): Naděje je v mladých. A mladí chtějí zemi bez Babiše, komunistů a extrémistů

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k mladé generaci.