Doležal (SPD): V Středočeském kraji říkáme NE omezování a zdražování veřejné dopravy

04.09.2021 11:17 | Komentář

Radní Středočeského kraje před nedávnem definitivně schválili záměr zastavit provoz na dvanácti regionálních železničních tratích. K tomuto omezení má dojít již od prosince letošního roku.

Doležal (SPD): V Středočeském kraji  říkáme NE omezování a zdražování veřejné dopravy
Foto: archiv
Popisek: Ekonom a politolog ing. Tomáš Doležal je koordinátorem hnutí Svoboda a přímá demokracie v okrese Praha-východ.

Jedná se o tato vlaková spojení:

Plaňany – Kouřim, Křinec – Městec Králové, Bakov nad Jizerou – Dolní Bousov, Mšeno – Mladá Boleslav, Mělník – Mšeno (což je nedávno nově, půlmiliardovým nákladem, zrekonstruovaná trať!), Vraňany – Lužec nad Vltavou (kde bylo též nedávno dokončeno vybudování souboru zdvihacích mostů, včetně jednoho čistě železničního, za další stovky milionů korun z veřejných peněz!), Rakovník – Kralovice, Čisovice – Mníšek – Dobříš, Vlašim – Trhový Štěpánov a Čelákovice – Mochov.

A středočeští radní dokonce v tomto týdnu arogantně odmítli i nabídku ministerstva dopravy na jednání o plánu, jak, s pomocí státu, tyto železniční trati udržet v provozu! Po nedávném zrušení slev na jízdné pro středočeské žáky, studenty a seniory tak tedy následuje další útok nového vedení Středočeského kraje na veřejnou dopravu a zájmy středočeských občanů.

Asociální středočeská vláda porušuje předvolební sliby

Vedení středočeského kraje ve složení: hnutí STAN, Piráti, ODS, TOP 09, KDU-ČSL a Zelení tak pokračuje v nesmyslném a neodůvodněném omezování veřejné dopravy v našem kraji. Navíc se nyní jedná o likvidaci dlouholetých tradičních lokálních vlakových spojení mezi malými obcemi a osadami na jedné straně a spádovými městy a sídly na straně druhé. V místech, kde železnice představuje mnohdy jediný typ pravidelné přepravy do zaměstnání a škol pro místní obyvatele. A děje se tak i zcela v rozporu s předvolebními sliby nyní v kraji vládnoucích stran, plnými (jak vidno nepravdivých) řečí o podpoře krajské veřejné dopravy, zejména té železniční, a o jejím rozšiřování a posilování.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Článek byl převzat z Profilu Ing. Mgr. Tomáš Doležal, Dis.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dálnice

Nemyslíte, že místo toho dohadování se s vládou, kdo postavil jako dálnici, by bylo na místě řešit spíš to, proč se staví tak pomalu, proč stále není dokončená kompletní dálniční síť a proč třeba na řadě míst, kde dálnice jsou, jsou v dost bídném stavu? A když jsme u toho, jak se ANO v případné příš...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Moravané: Proč jít k volbám, i když "nic nezmění"

23:08 Moravané: Proč jít k volbám, i když "nic nezmění"

Jakub Moravčík. člen předsednictva Moravanů nabízí několik důvodů, proč je lepší jít volit, i pro ty…