Hejtman Grolich: Nyní je ta správná doba jít se očkovat

18.05.2021 18:20

V úterý 18. května 2021 se v brněnském Divadle Husa na provázku uskutečnila tisková konference k představení očkovací kampaně Jihomoravského kraje.

Hejtman Grolich: Nyní je ta správná doba jít se očkovat
Foto: repro Youtube, tan
Popisek: Jan Grolich, 4. hejtman Jihomoravského kraje

Během konference byly představeny vizuály a oficiální slogan. Kampaň má za cíl pomoct všem váhajícím rozhodnout se jít naočkovat.

Anketa

Necháte se očkovat proti covidu-19? (Ptáme se od 18.5.2021)

3%
hlasovalo: 17046 lidí

„Očkování pomáhá zastavit šíření koronaviru a pokud si přejeme vrátit k běžnému životu bez vážných mimořádných opatření, je nyní ta správná doba jít se očkovat. Každý má pro očkování trochu jinou motivaci. Někdo už si přeje navštívit svoje rodiče a prarodiče, jiný by rád na hudební či divadelní představení, další vycestovat za vysněnou dovolenou. Ale všichni se shodnou na jednom, ať už máme všichni klid od koronaviru a pandemie,“ sdělil hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich, který se hned po skončení úterní tiskové konference zamířil naočkovat do centra v areálu BVV.

Kampaň navazuje na oficiální celostátní kampaň „Udělejme tečku“. Pro Jihomoravský kraj ji tvoří Marketingová agentura O-range, která využívá jasných identit a značku kraje. Cílem kreativního řešení je zejména to, aby celkové vyznění bylo autentické, důvěryhodné a s nadhledem typickým pro Jihomoravský kraj.

Kampaň bude tvořit jak její offline část (billboardy, plakáty…), tak i online kampaň (sociální sítě, internet) – ta bude spuštěna hned, jakmile Ministerstvo zdravotnictví umožní očkování pro věkovou skupinu pod 40 let, na kterou kampaň cílí.

Náklady na kampaň dosahují částky 1 milionu korun. „Velký dík patří brněnským firmám, krajským příspěvkovým organizacím a osobnostem, které poskytly své plochy nebo ji podpořily bez nároku na honorář,“ dodal hejtman Grolich.

„Krajskou regionální kampaň jsme chtěli mít uvěřitelnou pro jižní Moravu a zároveň citlivě provázanou s národní kampaní odborné iniciativy Cesta ven. Naším zájmem bylo netříštit pozornost veřejnosti a maximálně využít síly celostátního symbolu tečky. V krajské komunikaci poskytneme prostor osobnostem s největším potenciálem pro oslovení našeho regionu,” uvedl z pozice hejtmanova marketingového poradce Petr Lesenský, člen vedení Asociace Public Relations.

Více informací k očkování a registraci do centrálního rezervačního systému najdete ZDE.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

koronavirus

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: PV

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nerudová (STAN): Pane Babiši, složku a číslo na mě určitě máte, tak se ozvěte

15:06 Nerudová (STAN): Pane Babiši, složku a číslo na mě určitě máte, tak se ozvěte

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k migračnímu paktu a Andreji Babišovi.