Hejtmani se během jednání asociace shodli, že budou požadovat 4 miliardy korun na opravy silnic II. a III. tříd a 1 miliardu korun na navýšení mezd řidičů autobusů. „V současnosti se v rozpočtu SFDI nepočítá s žádnými prostředky pro kraje, což je pro nás naprosto nepřijatelné. V loňském roce jsme obdrželi 3 miliardy korun, nicméně tyto peníze nestačí. Musíme za ně nejen opravovat silnice, ale i mosty, které jsou mnohdy v katastrofálním stavu. Lidé v krajích potřebují mít jistotu, že se stav silnic nižších tříd bude stále postupně zlepšovat,“ uvedla Jana Vildumetzová, jež klade důraz také na to, aby kraje dostaly peníze s dostatečným předstihem a opravy mohly plánovat.
Diskutovalo se rovněž o sociálních službách, protože pro tuto oblast kraje budou vládu žádat o navýšení v rámci rozpočtu na rok 2018. Jen tak je možné zajistit fungování celého systému a zároveň pokrýt náklady na předchozí navýšení platů a mezd z roku 2016 a 2017.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Mírová dohoda
Vy to, s čím nyní přichází USA považujete za mírovou dohodu? Já to vidím tak, že vlastně jen nechává Ukrajinu napospas Rusku. Nebo v čem je podle vás kompromisní?
Další články z rubriky
16:02 Vích (SPD): Odtrženost EU a Fialovy vlády od reality a občanů
Nový dokument, který administrativu Donald Trumpa instruuje, Strategie národní bezpečnosti USA, byl …
- 22:01 Munzar (ODS): Cesta k ekonomickému růstu nevede přes represe a regulace
- 20:03 Nacher (ANO): Dvojí metr roku?
- 18:05 Svobodní: Každé ohrožení svobody projevu je nebezpečné
- 14:04 Zahradil: Naučme se s tím rychle pracovat, nebo nám ujede vlak
- 12:06 Zwyrtek Hamplová: Tohle Andrej Babiš patrně ani ve snu nečekal




