Aktivizují se nejen politici, ale i podnikatelé a snadno poznáme, který podnikatel takto skrytě podporuje svého politického oblíbence. Je samozřejmě dobře, že lidé mají možnost širokého výběru z různých stran, politických uskupení či sdružení i ze samých politiků. Tváře se sice příliš nezměnily, ale často byl změněn kabát a do té doby představitelé stran jsou dnes členy nově vzniklých sdružení. Samozřejmě apolitických a nikdo si už nechce vzpomenout, kde působil před lety. Vytahují se různé kauzy, často smyšlené či upravené k obrazu toho, kdo je používá. Svou nemalou roli sehrávají i peníze. Ten, kdo je nemá, má poněkud smůlu, ten, kdo jich má méně, musí naopak přemýšlet, jak ve volbách investovat. Hlubokým omylem je, že lidé kladně hodnotí mega počty billboardů, které v současné době na nás hledí ze všech možných stran. Snad ještě nikdy jsme tak často neviděli představitele stran i státu v krajích a nikdy nebylo tolik fotografií, které se především zaměřují na pozitivní snímky. Děti, zvířata, senioři, hasiči a všichni ti, které občané vnímají pozitivně, jsou dnes v zorném úhlu politiků. Je třeba se zeptat, zdali tato cestománie bude pokračovat i po volbách.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV