„Poprvé po dvaceti letech se v Dopravním podniku hlavního města Prahy podařilo prolomit monopol Rencaru. Uzavření smlouvy se společností Czech Outdoor znamená i velký symbolický úspěch. Největší pražská městská firma se díky postupu nového vedení mění v transparentní firmu, která měří všem stejným metrem a hlavně šetří veřejné peníze. Oproti chování předchozího managementu Dopravního podniku je současný proaktivní přístup vůči Rencaru vítaná změna,“ říká pražská primátorka Adriana Krnáčová.
Tímto krokem DPP získá za své reklamní plochy až 3 miliony korun ročně navíc. Spor s Rencarem o reklamu se táhne už delší dobu. Nadřízený Městský soud v Praze sice v dubnu 2017 zrušil předběžné opatření soudu nižší instance zakazující DPP pronajmout plochy jiné firmě, ten ho ale znovu nařídil po novém návrhu Rencaru. Kvůli tomu ze soutěže vypadl BigBoard, který podal nejvyšší nabídku, ale právě kvůli předběžnému opatření nemohl smlouvu s DPP uzavřít. Další předběžné opatření už ale městský soud pro Prahu 9 zamítl, a proto DPP nyní se společností Czech Outdoor uzavřel smlouvu na pronájem reklamních ploch na 150 autobusech typu SOR NB12 a 150 autobusech typu SOR NB18. První reklamní kampaň už se na těchto plochách objevila.
„Rozhodnutí Dopravního podniku chápu jako důležitý krok k vyhlášení velkého výběrového řízení na pronájem všech reklamních ploch v jeho majetku. Jsem také ráda, že současné vedení Dopravního podniku zohledňuje ve výběrových řízeních cenu jako hlavní hodnotící kritérium a chová se tak v souladu s naším akcionářským zájmem,“ dodává Krnáčová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV