Krnáčová (ANO): Po dvaceti letech se v dopravním podniku podařilo prolomit monopol Rencaru

21.07.2017 7:31 | Zprávy

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) mění firmu na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech MHD. Dne 26. června 2017 uzavřel smlouvu se společností Czech Outdoor, která tak poprvé po dvaceti letech střídá firmu Rencar. Změnu umožnilo výběrového řízení, ve kterém Czech Outdoor podal druhou nejvyšší nabídku ve výši 1,6 milionu korun.

Krnáčová (ANO): Po dvaceti letech se v dopravním podniku podařilo prolomit monopol Rencaru
Foto: Hans Štembera
Popisek: Primátorka Prahy Adriana Krnáčová

„Poprvé po dvaceti letech se v Dopravním podniku hlavního města Prahy podařilo prolomit monopol Rencaru. Uzavření smlouvy se společností Czech Outdoor znamená i velký symbolický úspěch. Největší pražská městská firma se díky postupu nového vedení mění v transparentní firmu, která měří všem stejným metrem a hlavně šetří veřejné peníze. Oproti chování předchozího managementu Dopravního podniku je současný proaktivní přístup vůči Rencaru vítaná změna,“ říká pražská primátorka Adriana Krnáčová.

Tímto krokem DPP získá za své reklamní plochy až 3 miliony korun ročně navíc. Spor s Rencarem o reklamu se táhne už delší dobu. Nadřízený Městský soud v Praze sice v dubnu 2017 zrušil předběžné opatření soudu nižší instance zakazující DPP pronajmout plochy jiné firmě, ten ho ale znovu nařídil po novém návrhu Rencaru. Kvůli tomu ze soutěže vypadl BigBoard, který podal nejvyšší nabídku, ale právě kvůli předběžnému opatření nemohl smlouvu s DPP uzavřít. Další předběžné opatření už ale městský soud pro Prahu 9 zamítl, a proto DPP nyní se společností Czech Outdoor uzavřel smlouvu na pronájem reklamních ploch na 150 autobusech typu SOR NB12 a 150 autobusech typu SOR NB18. První reklamní kampaň už se na těchto plochách objevila.

„Rozhodnutí Dopravního podniku chápu jako důležitý krok k vyhlášení velkého výběrového řízení na pronájem všech reklamních ploch v jeho majetku. Jsem také ráda, že současné vedení Dopravního podniku zohledňuje ve výběrových řízeních cenu jako hlavní hodnotící kritérium a chová se tak v souladu s naším akcionářským zájmem,“ dodává Krnáčová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Jak je to doopravdy?

Dobrý den, znám vás jako ekonomku. Teď kandidujete na kandidátce SPD. Zajímá mě tak, zda souhlasíte s tím, co SPD tvrdí o Ukrajincích, že jako Češi chudneme na tom, že poskytujeme pomoc a azyl? Nebo kde je problém, proč je naše životní úroveň podprůměrná? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Čech (Trikolora): Tak nám podpálili stanici metra Staroměstská

21:01 Čech (Trikolora): Tak nám podpálili stanici metra Staroměstská

Parta cizinců podpálila v sobotu eskalátor ve stanici metra Staroměstská. Co bude příště? Národní di…