Před pár dny upozornil Ondřej Houska v textu pro Hospodářské noviny (ZDE), že zatím co v Itálii postavili a otevřeli mnoho set metrový dálniční most, který se zřítil, za dva roky, u nás stavíme o rok déle Trojskou lávku, která se též zřítila (naštěstí bez obětí na životech, na rozdíl od Itálie).
Asi není divu, že v takovéto zemi politici označují opravu vozovky na Barrandovském mostě za stavbu století a že se nikdo nepozastavuje nad tím, že cesta mezi dvěmi největšími městy (v délce 200 km) po hlavní dálnici před časem zabrala půl dne.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
dálnice , doprava , Niedermayer , TOP 09 , Itálie
autor: PV
Záhada daru
Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...
Další články z rubriky

6:09 Vích (SPD): Opět problém s migrací z jihu. Řecko se musí bránit samo
Nelegální migrace do EU opět sílí. A v Bruselu je pohoda, čeká se na účinnost Migračního paktu, kter…
- 7:17 Peštová (ANO): Tajuplný golfový parťák ministra Válka
- 6:23 Rozvoral (SPD): ČR nesmí být jen poslušnou provincií Bruselu
- 4:31 Prokšanová (KSČM): Podzim života má být důstojný
- 23:08 Svárovská (Zelení): Genocida se neměří počtem obětí
- 21:03 Ministr Výborný: Zemědělství by mělo mít v EU samostatný rozpočet