Snažím se co nejrychleji vstřebat vše, co je potřeba. S jistou vědomostí o dopravě jsem sice přišel, ale je to opravdu široký obor. Zvládat dokonale všechno od silnic, přes koleje až k vesmírným technologiím mi bude samozřejmě chvíli trvat. Navíc to není jen o samotném úřadu dopravy. Zároveň na mě totiž dopadly i všechny vládní povinnosti. Speciálně teď při projednávání rozpočtu si jich užívám vrchovatě. (smích)
Neobáváte se, že byste podobně jako váš předchůdce Radek Šmerda mohl být dočasným, „zimním ministrem"?
Neobávám se, je léto. (smích) Ale vážně, s podobnými myšlenkami se nedá k fungování rezortu přistupovat. Vytváříme tu strategie na roky dopředu, připravujeme rozpočty a plány pro stavby, které budou zahájeny nebo dokončeny až za několik let. Řešíme legislativu, která se projeví za měsíce. Není to jako práce v rodinné firmě, kde vidíte výsledky své práce daleko rychleji. Je to spíše běh na dlouhou trať.
Kalouskův návrh rozpočtových kapitol na rok 2012
V čem byste chtěl navázat na práci Víta Bárty a v čem na Radku Šmerdu?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lukáš Petřík