Český rozhlas hledá agentury pro reklamní služby. Nabízí až 160 milionů korun

28.04.2012 7:21 | Zprávy

Český rozhlas se potýká s neustálým poklesem poslechovosti, na což dlouhodobě poukazuje i Rada Čro. I proto se vedení veřejnoprávního média rozhodlo pro vyhlášení veřejné zakázky na komplexní reklamní služby. Úkolem vybraných agentur bude příprava a realizace marketingových strategií i akcí na podporu poslechovosti v objemu plnění až 160 milionů korun.

Český rozhlas hledá agentury pro reklamní služby. Nabízí až 160 milionů korun
Foto: Hans Štembera
Popisek: Peníze - ilustrační foto

Až do 11. května mohou podávat nabídky zájemci o veřejnou zakázku na komplexní reklamní služby, které budou poskytovány všem rozhlasovým stanicím a divizím Českého rozhlasu. Úkolem vybraných agentur bude příprava a realizace marketingových strategií, vytvoření koncepce prvků firemního stylu k jednotlivým projektům, plánování médií, tvorbu kampaní včetně těch digitálních, nebo realizaci eventů a akcí na podporu poslechovosti.

Český rozhlas považuje za nejvhodnější výběr tří agentur. Rámcové smlouvy s nimi chce uzavřít na čtyři roky a první zakázky jim zadat už letos v červnu. Za optimální považuje výběr tří agentur. Ty by se opakovaně střetávaly v minitendrech o jednotlivé vypisované zakázky. Předběžná celková hodnota plnění je 160 milionů korun.

Členové Rady Českého rozhlasu mohou jen zvedat obočí

„Veřejnoprávní média potřebují sledovanost úplně stejně jako komerční, takže snaha o rozšíření okruhu posluchačů je podle mého naprosto legitimní,“ říká pro Parlamentní Listy.cz Roman Němec,  ředitel IDEAS ADVERTISING s.r.o. a viceprezident Asociace českých reklamních agentur. Podle něj nestačí, když se ve svém vysílání bude Český rozhlas propagovat sám. „Tím nezíská nové posluchače, může jenom budovat loajalitu mezi těmi stávajícími,“ dodává Němec.

Člen Rady Českého rozhlasu Milan Badal upozorňuje, že rozhodnutí o veřejné zakázce je věcí managementu Českého rozhlasu. „My můžeme leda zvedat obočí, ale to je tak všechno, co můžeme. Celá rada je koncipovaná jako hybrid mezi nějakou správní a dozorčí radou. A má velmi striktně vymezené kompetence. Když to přeženu, tak jejím nejsilnějším – a v podstatě i jediným – nástrojem je odvolání generálního ředitele,“ podotýká pro ParlamentníListy.cz Badal.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: jih

Jak byste tedy vše řešili vy?

Mě taky štve, že prošetření Blažkovy kauzy budeme platit my, ale na druhou stranu, jak byste to řešili vy jako ANO? Protože zas neřešit to je podle mě taky špatně, takže je to vlastně takový začarovaný kruh. Kdyby vše zaplatil sám Blažek by bylo nejlepší, ale podle mě naprosto nereálné. Co ale třeba...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Stanjura podporuje černý trh. Výrobci alkoholu dali na stůl fakta

16:30 Stanjura podporuje černý trh. Výrobci alkoholu dali na stůl fakta

Stát odmítá odstranit diskriminaci ve zdanění lihovin a místo toho nerovnoměrně zatěžuje zvyšováním …