Za velkým reklamním útokem na Fischera stojí tajemný klient

19.12.2012 18:31 | Zprávy

Ačkoliv minulý týden proběhly v médiích informace, že za billboardy, které odkazují ke komunistické minulosti prezidentského kandidáta Jana Fischera, pravděpodobně stojí Balbínova poetická strana, ParlamentníListy.cz zjistily, že skutečným iniciátorem této antikampaně může být i někdo jiný.

Za velkým reklamním útokem na Fischera stojí tajemný klient
Foto: Petr Kupka
Popisek: Billboard namířený proti kandidatuře Jana Fischera

Negativní kampaň zasáhla i blížící se prezidentské volby. Na mnoha místech v republice jsou dnes k vidění billboardy namířené proti kandidatuře Jana Fischera na Hrad, na nichž je expremiér vyobrazen před Pražským hradem se slovy: „Ti nejschopnější byli v KSČ“. Snahou iniciátorů této antikampaně je tak upozornit na jeho členství v komunistické straně v letech 1980-1989.

Zakázka od tajemného klienta

Server Týden.cz minulý týden uveřejnil informaci o tom, že zadavatelem zakázky na kampaň proti Fischerovi je grafické studio Sprinter, jehož jednatelem je ekonom Balbínovy poetické strany Petr Borka. Ten ParlamentnímListům.cz řekl, že šlo o zakázku klienta, jehož jméno nemůže prozradit.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Petr Kupka



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pod šéfem hasičů Vlčkem se kýve židle

17:31 Pod šéfem hasičů Vlčkem se kýve židle

Vladimír Vlček je od roku 2021 generálním ředitelem Hasičského záchranného sboru České republiky. A …