ČEZ Prodej proto nyní prostřednictvím e-mailů a SMS zpráv tyto zákazníky vyzývá, aby svou situaci začali co nejrychleji řešit. Připraveni jsou i pracovníci v call centrech, zákaznických centrech a na pobočkách. Z DPI u ČEZ již odešlo nebo odchází na standardní smlouvu 375 000 zákazníků, tedy 98 %.
„Dobrý den, jsme Vaším dodavatelem poslední instance. Do konce tohoto režimu zbývají méně než 2 měsíce! Zajistěte si svého dodavatele energií a pokud si vyberete nás, můžete vše vyřídit na našich kontaktních místech, nejbližší je na adrese XXXX. Další najdete na www.cez.cz/kontakty. S pozdravem ČEZ Prodej, a.s.“
Společnost ČEZ Prodej tento týden zahájila další kolo soustředěné informační kampaně pro odběratele, kteří stále nepodnikli žádné kroky k opuštění režimu DPI. Těch ČEZ Prodej momentálně eviduje zhruba 8 000. Řada z nich na to má přitom už jen necelé dva měsíce, musí přitom počítat i s tím, že administrativně trvá přechod z DPI na standardní smlouvu až tři týdny. V těchto dnech proto tisíce lidí dostávají dopisy, e-maily a SMS zprávy nebo se některé z nich snaží pracovníci ČEZ zastihnout i na adrese odběrného místa, aby svou situaci začali co nejdříve řešit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva