„Klidně to mohou být peníze s ruskou nebo čínskou linkou, prostě to pan Nejedlý tají,“ uvedl aktivista a viceprezident neziskové organizace Evropské hodnoty Jakub Janda. Ten objevil prezidentův poutač díky jistému Tomáši Skřivánkovi, který již viděl billboard v této podobě.
„Slyšel jsem, že se chystá masivní černá billboardová kampaň, která bude lživě vykreslovat profesora Drahoše jako měkkého k migraci,“ napsal a dodal, že jde samozřejmě o kampaň s naprosto neznámým financováním stejně jako část Zemanovy „oficiální kampaně“. „Takže tam klidně mohou být peníze s ruskou nebo čínskou linkou, prostě to pan Nejedlý tají,“ míní.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab