"Je potřeba vysvětlovat tento projekt jak podnikatelské veřejnosti, tak samotným občanům. Jde o narovnání celkového prostředí v oblasti výběru daní," uvedl Janeček.
Generální finanční ředitelství již zadalo v souvislosti s kampaní dvě zakázky. Tu na kreativní řešení vyhrála ze sedmi uchazečů agentura McCann Erickson Prague. Druhou zakázku na nákup mediálního prostoru ze dvou uchazečů vyhrála díky nižší ceně společnost PHD. "Tyto dvě zakázky, pokud by byly spojeny v jednu, by zúžily počet potenciálních dodavatelů," vysvětlil Janeček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČTK , Finanční správa , Andrej Babiš , EET , Martin Janeček
autor: spa
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

18:06 Peníze na „obranu“ do hodnot a neziskovek? Zahradil má obavy
Matěj Gregor a bývalý europoslanec Jan Zahradil rozebírají aktuální hrozby, které podle nich otřásaj…
- 12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary
- 10:39 Zásadní otázka k blackoutu. Vitásková je velmi zvědava na odpověď
- 14:09 Podporovalo Rusko Trumpa? Aféra FBI nabírá úplně jiný směr
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková