Hnutí ANO podnikatele Andreje Babiše podle agentur získávalo hlasy rovnoměrně ze všech kategorií věkových, vzdělanostních či příjmových a často přebíralo voliče ČSSD, ODS i TOP 09.
Podle sociologa a analytika Medianu Daniela Prokopa ANO třeba oproti kampani Věcí veřejných před minulými volbami nezdůrazňovalo zkorumpovanost politiků, ale spíše neakceschopnost. "Kampaň se navíc trefila do období, kdy trpí tradiční strany ODS a ČSSD velkou vnitřní rozhádaností. ODS se vlastně v létě úplně rozpadla a ČSSD pro změnu trpěla sporem dvou křídel," uvedl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan, čtk