Jde o zakázku na 250 tramvají za zhruba 19 miliard Kč, která dopravní podnik tíží na roky dopředu a na jejíž plnění prý ani nemá peníze. Jenže v případě vypovězení, o němž vedení města coby jediný akcionář podniku uvažovalo, by se plzeňský holding určitě bránil a mohl by vysoudit náhradu škody.
A právě tu vyčísluje ve třech variantách analýza, kterou mají LN k dispozici. V nejhorší variantě totiž říká, že by firma mohla požadovat dokonce 12,6 miliardy korun, což by DPP finančně ochromilo. V této variantě se počítá s tím, že navzdory verdiktu soudu o neoprávněném vypovězení smlouvy městský podnik tramvaje stejně neodebere.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

20:37 Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce
Ursula von der Leyenová přečkala hlasování o vyslovení nedůvěry. Zatímco politici z koalice to považ…
- 18:06 Peníze na „obranu“ do hodnot a neziskovek? Zahradil má obavy
- 12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary
- 10:39 Zásadní otázka k blackoutu. Vitásková je velmi zvědava na odpověď
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková