Boj s dezinformacemi. Vláda spustila kampaň za miliony. Robejšek viděl a ťuká si na čelo

23.11.2023 18:55 | Monitoring

Ministerstvo vnitra odstartovalo kampaň pro boj s dezinformacemi, na kterou vyčlenilo 42 milionů korun. Boj s dezinformacemi proklamuje současná vláda již dlouho. Má kampaň šanci na úspěch? O tom na CNN Prima NEWS hovořili komentátor Petr Robejšek a novinář Petr Neužil.

Boj s dezinformacemi. Vláda spustila kampaň za miliony. Robejšek viděl a ťuká si na čelo
Foto: Repro XTV
Popisek: Bývalý předseda Realistů, ekonom a politolog Petr Robejšek

„Musíme se obecně ptát na to, jaký má informace vliv na lidi a jejich chování. Vnímají lidé přesně tu informaci, kterou jim chceme sdělit? Jak na ni budou reagovat, když nejsou kontrolováni? Pochopí vůbec to, co je jim sdělováno. Víme z výzkumů, že člověku musí být určitá teze sdělena sedmkrát, aby si ji všiml,“ poznamenal ke kampani resortu vnitra komentátor Petr Robejšek. 

„Na pozadí otázek, které se kladou všem, je kampaň bezmocná. Zvláštní, chudá. A proč by lidé vůbec na tu stránku měli jít?“ domnívá se Robejšek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Vanda Efnerová

Dobrý den.

Mám jeden jediný dotaz, proč nechcete referendum? Bojíte se ho?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Zajímavé jméno.“ Ševčík sáhl do rodiny Nerudů. Dávná kauza a ovládnutí českého maloobchodu z ciziny

13:45 „Zajímavé jméno.“ Ševčík sáhl do rodiny Nerudů. Dávná kauza a ovládnutí českého maloobchodu z ciziny

Drtivá většina obchodů, kam chodíte pro potraviny a další zboží, má zahraniční vlastníky. Proč tento…